är det bara jag?

Hej, lite depp inlägg nu!
Jag är så sjukt trött på skolan, det är inte att jag tycker det är tråkigt men jag är verkligen helt less på alla prov, inlämningsuppgifter etc. Jag dör, har spanska och så har jag glömt det jävla pappret i skolan smart va? Sen har jag SO och jag har kört fast och ingen fattar vad det är för problem jag har så ja kan inte fråga om hjälp! Det är svårt att hitta en bra sida som skriver fördelar med fildelning, ja har kollat pirtapartiet men det står ju bara om den jävla fra lagen. Sen har vi ett hemskt matteprov på fredag, jag hatar matte, mest i hela världen.... Sen har vi grammatik prov i svenska satsdelar, okej ja vet inte ens vad jag tycket om det. Usch, aja bara att bita ihop en vecka till!


Inte ens min favorit bild kan få mig på bra humör nu :(

Kommentarer
Postat av: amanda

känner som du, helt less :/ tur att det är sportlov snart iaf :)

svar: hihi okej, advokado har jag knappt heller ätit, har fått för mig att det ska vara äckligt men nyttigt ska det ju med vara :)

2010-02-07 @ 19:45:03
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0