Tokio Hotel

Hej!
Jag var nyss på den bästa konserten jag någonsin varit på, min lista kan göras ganska lång! Shit killarna var grymma, tog fram 13åringen i mig igen. Så nu är jag underbart kär i tokio hotel, varför slutade jag lyssna på det underbara bandet? Jag vet inte, och jag är så jävla trött på alla som säger att dom är bögar etc, dom människorna kan bara ta sig där bak för jag bryr mig så jävla lite! De får tycka precis vad de vill, bara de inte går och är elak mot mig, det kanske var därför jag slutade lyssna på dem.. för att alla höll på, hela jävla tiden fick man höra åh han ser ut som en tjej dom är bögar! Jaha? Tänk om de hade varit bögar, hade det varit fel? Och får man gå och säga sånt eller? Jag undrade hela tiden vad fan jag hade sagt om deras idoler, ja jag kom fram till att jag inte sagt ett skit! Så de jävlarna som höll/håller på är bara avundsjuka idioter som vill ha uppmärksamhet! Jag har aldrig tryckt ner dem, så varför ska de trycka ner mig? När man är som gladast och verkligen mår bra! Jag har aldrig fattat det roliga i det, mår man bra då? Mår man bra av att trycka ner andra människor? Det gör inte jag i alla fall!
Men tillbaka till konserten, Bill hade sjukt tuffa kläder, med nitar och sådant tufft :) Så nu är gamla andrea back! Jag kommer vara en sån rocker nu! Imorgon sätter jag upp lite bilder från konserten!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0