Shopping

Halloj!

Kom nyss hem från stan, åh det blev mycket dyrare och mer saker än jag trodde haha. Det är ju colour city på åhlens så jag passade på att få en gratis sminkning på make up store, så köpte jag två produkter :)
Här nedan får ni se vad jag shoppade, nu blir det att råplugga spanska för min del sen ska jag duscha och krypa ner och läsa i min säng!

/A


Ögonsminking från make up store, lol jag har verkligen inte plockat mina ögonbryn på länge, får ta och göra det nu.

Nagellack och ögonskugga från make up store

Påsväska från H&M sonia rykiel

Hoodie från shock

strumpbyxor h&m

Jacka från H&M

fick hem en tidning och lolade lite åt den här, libresse ger dig en present. TACK SÅ MYCKET!

från H&M

Kommentarer
Postat av: Maya

Oooh, mon sac! C'est très beau. Lol. På hööög nivå.

MIN JACKA!! GRR !!



xD

2010-03-01 @ 18:05:28
URL: http://misguidedghost.blogg.se/
Postat av: Emma

shit vilken snygg ögonskugga ;O

2010-03-01 @ 18:16:29
URL: http://emmelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0