Road to nowhere

Hej på er underbara läsare!

Jag måste ha sveriges sämsta imunförsvar, jag har blivit sjuk igen. Jag kanske skulle gått med vinterjackan lite längre... usch! Aja det betyder att jag har en hel dag att sova ut på imorgon. Det ska bli skönt, jag kan ju ha varit trött för att jag är sjuk, så imorgon ska jag sova ut. Och på kvällen ska jag baka! Så det blir nog lite mer bloggande imorgon :D Kul för alla som läser min blogg (hoppas jag) Jag vet att jag lovade att lägga upp en Lady Gaga video idag, men den verkar inte finnas på youtube :) Men jag lägger upp den när den finns uppe. Om ni vill se den kan ni ju alltid klicka er in på hemsidan. Jag har ju en länk bland mina länkar!!

Kärlek en snuvig Andrea!


Vacker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0