Om mig

Namn: Andrea

Kallas för: Andrea, Anea

Stjärntecken:
Vädur

Höger eller vänsterhänt: höger

Tatueringar: Inga, än.

Längd: 1.61

Skostorlek:  37 ibland 36.

Hårfärg: Blond

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i USA

Tycker du att du är attraktiv? Haha, jag tycker ju inte att jag är ful.

Röker du? Nej!

Vilket schampo använder du? Dove

Vilken parfym använder du? Lanvin och Go Girl

Vad är du rädd för? Massa saker!

Gillar du att tvätta? Nja, jag gör ju inte det så ofta!

Senaste personen du ringde? Maya

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Öhm... saltön tittade jag på lite halvt igår

 Favorit…

Låt: Jag har massa favoritlåtar, men just nu är det nog Human connect to human.

Sak att göra: Umgås med vänner, shoppa, fika, träna och lyssna på musik! Listan kan bli lång!

Dryck: Vatten eller mineralvatten med smak möjligtvis vitaminwell

Kläder: Jag gillar rockstilen och Elin kling. Så blandar man det får man min stil. Typ!

Film: Jag vet inte, det finns så många!

 Har du någonsin…

Blivit arresterad? Nej!

 Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Jag vet inte!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag har fortfarande kontakt med alla haha!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det är någon gång.

Senaste…

Boken du läste? Club dead

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Oj, det var ett tag sen!

Personen du fick sms av? Maya

Saken du köpte? Nitar!

 

Vad har du gjort idag? käkat frukost och duschat!

Brukar du svära mycket? Usch ja.

När stiger du upp på morgonen? På vardagar typ kvart i sju, annars sover jag gärna!

Vad har du på dig? Vanliga kläder

Är du glad nu? Jadå :)

Vad dansar du till? Jadu. Mycket!

Stockholm är… ? Mitt hem om några år!

Göteborg är… ? Min favoritstad!

Land du vill besöka? New York
 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack :):)

2010-03-16 @ 09:10:14
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: simone

Men om göteborg är favoritstaden - varför inte bo där? :)

2010-03-16 @ 10:19:11
URL: http://fattybom.se
Postat av: Veronica

Tack så mycket =) hur går allt med dig då? Kram

2010-03-16 @ 11:39:24
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0